نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

سامری: بازی پر از سوتی بود|بازیکن من مگر دیوانه است تمارض کند!

  • کد خبر: ۶۳۸۵۰
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
سامری: بازی پر از سوتی بود|بازیکن من مگر دیوانه است تمارض کند!
تیم بسکتبال نفت آبادان بازی چهارم نیمه نهایی را با نتیجه ۹۰ بر ۸۶ به مهرام واگذار کرد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی پنجم کشیده شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از شکست در چهارمین تقابل با مهرام تهران در نیمه نهایی گفت: می‌دانستیم این بازی از ۳ بازی قبل سنگین‌تر است. به تیمم تذکر داده بودم که نباید پای‌مان را عقب بکشیم و مطمئنم امروز بازیکنانم پا عقب نگذاشتند به نظرم امروز خیلی روز پر سوتی بود. از طرف دیگر محمد حسن زاده قبل از شروع بازی هنگام گرم کردن دچار گرفتگی کمر شد و نتوانست بازی کند.

او در ادامه گفت:در کوارتر سوم در یک جایی از بازی من نه رسول مظفری، نه حسن زاده و نه داورپناه را داشتم. شوتی که سعید داورپناه زد دقیقا پای بازیکن (حریف) زیر پایش بود. زمانی خطای تمارض اعلام می‌شود که بازیکن بدون برخورد می‌خواهد از داور خطا بگیرد نه زمانی که بازیکن من شوت کاملش را زده، پرتابش گل شده و بازیکن روبرو پایش زیر پای او بوده است. مگر بازیکن من دیوانه است که در آن شرایط بخواهد تمارضی بکند! متاسفانه خطای فنی و یک خطای عمد باعث شد که داورپناه را نداشته باشیم. رفته رفته بازیکنان مان از زمین بیرون آمدند و در نهایت بازی را واگذر کردیم. همچین بدشانسی‌هایی کم پیش می‌آید که در حین گرم کردن بازیکن مصدوم شود و اخراجی‌ها زیاد باشد.
 
سامری درباره بازی پنجم مقابل مهرام هم گفت: چهارشنبه روز دیگری است، می‌آییم برای برنده شدن و تلاش خود را خواهیم کرد. ما تیمی نیستیم که پا عقب بکشیم و در این بازی هم تلاش خود را کردیم و جنگیدیم. انشالله ایراد‌های مان را می‌گیریم و برای بازی پنجم آماده می‌شویم.
 
سرمربی نفت درباره فشردگی بازی‌ها هم گفت: شرایط برای هردو تیم یکسان است. به هر حال بازی‌ها سنگین است و باید خودمان را با شرایط وفق دهیم. چاره‌ای نداریم.
 
او در پایان درباره مصدومیت حسن زاده هم گفت: حسن‌زاده دچار اسپاسم عضله شد و لگنش جابه جا شد. وقتی همه بازیکنان‌مان ۵ خطایی شدند در اواخر بازی مجبور شدیم از او استفاده کنیم کسی را نداشتیم. امیدوارم برای بازی بعد بتواند به میدان رود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->